LEDEN

Je wilt toegang tot de ledenpagina.

Dat kan alleen als je lid bent van de vereniging. Je kunt inloggen als je bij de vereniging bekend bent met een mailadres. Dat mailadres gebruikt je als je gebruikersnaam.

De eerste keer dat je hier inlogt moet je een wachtwoord aanvragen. Dat doet je door je mailadres in het vak wachtwoord aanvragen in te vullen en op verzenden te drukken. Je ontvangt dan een wachtwoord in je mailbox. Als je geen wachtwoord krijgt kijk dan eerst in je spambox. Ook daar geen mail? Informeer dan of het juiste mailadres bij de vereniging bekend is.

LET OP! Als je het wachtwoord vergeet kun je op deze manier gewoon een nieuw wachtwoord aanvragen.
Donateurs hebben geen toegang tot de ledenpagina. De meest actuele donateurslijst wordt jaarlijks via email toegezonden.
Wachtwoord aanvragen.
Kampeervereniging Amsterdam – Zandvoort aan Zee
© 2022. All Rights Reserved.